Destinataris: Treballadors en actiu
Objectius:
Analitzar les dades generades tant per la web com pels diferents mitjans digitals on opera lempresa per millorar la presa de decisions del departament de màrqueting digital.
Continguts:
Coneixements / Capacitats cognitives i pràctiques
• Anàlisi de competències digitals per a professionals.
• Diagnòstic de coneixements i competències digitals amb Smart Digital Model.
• Contingut personalitzat de Digital Mindset i Competències digitals segons el resultat de SDM.
• Coneixement de l‟evolució de l‟analítica web.
• Història i evolució de l‟analítica web.
• Allò que no es pot mesurar, no es pot controlar. Importància de l´analítica web.
• Què podem mesurar com a analítica web?
• Anàlisi del web Google analytics.
• Crea el teu compte a Google Analytics.
• Defineix el teu embut de conversió.
• Defineix els teus indicadors.
• Anàlisi de dades d'un comerç electrònic.
• Google tag manager.
• Capacitat pràctica: Elaboració d'un pla d'anàlisi de les dades d'un ecommerce.
• Coneixement de les mètriques necessàries per a l'anàlisi de xarxa socials.
• Social mitjana analítics.
• Per què analitzar el que passa a les xarxes socials.
• Com triar les mètriques que vols analitzar a les xarxes socials.
• Capacitat pràctica: Desenvolupament de les mètriques per analitzar en xarxa socials.
• Anàlisi de lexperiència dusuari.
• Creació d'una web que enamori els usuaris.
• Optimització de les teves taxes de conversió.
• Creació de mètriques a la teva web que indiquin l'èxit (o no) de les campanyes de màrqueting.
• Habilitats de gestió, personals i socials
|