Destinataris: Treballadors en actiu
Nivell qualificació 2:
Requisits d'accés de l'alumnat
Complir com a mínim algun dels següents requisits:
- Certificat de professionalitat nivell 1.
- Títol Professional Bàsic (FP Bàsica).
- Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
- Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent.
- Certificat de Professionalitat de nivell 2.
- Haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà.
- Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.
- Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés. MÒDUL DE FORMACIÓ 1:
Comunicació bàsica en anglès
MODUL 1
Formular frases bàsiques en llengua anglesa per a una comunicació eficaç amb la clientela en un comerç.
DURADA EN QUALSEVOL MODALITAT D'IMPARTICIÓ: 10 hores
Coneixements/ Capacitats cognitives i pràctiques
Formulació de frases bàsiques:
• Frases positives.
• Frases negatives.
• Frases interrogatives.
• Frases comparatives i superlatives
Habilitats de gestió, personals i socials
• Desenvolupament d'habilitats de comunicació per a l'atenció a la clientela.
• Desenvolupament d'habilitats de relació interpersonal per a la confiança amb la clientela.
• Predisposició per millorar la competència lingüística en llengua anglesa.
• Actitud de seguretat davant de la comunicació amb el client en llengua anglesa.
MÒDUL DE FORMACIÓ 2:
Venda d'un producte en anglès
OBJECTIU
Aplicar tècniques de venda, tenint en compte les necessitats de la clientela i estratègia comercial de l'empresa, i utilitzant la llengua anglesa.
DURADA EN QUALSEVOL MODALITAT D'IMPARTICIÓ: 20 hores
Coneixements/ Capacitats cognitives i pràctiques
Aplicació de tècniques de venda utilitzant la llengua anglesa:
• Orientació al client.
• Assessorament.
• Objeccions.
• Negociació de la venda.
• Consolidació de la venda.
• Tancament de la venda.
• Queixes i reclamacions.
Habilitats de gestió, personals i socials
• Desenvolupament de les habilitats comercials i de negociació per potenciar les vendes.
• Predisposició per millorar la competència lingüística en llengua anglesa.
• Actitud de seguretat davant de la comunicació amb el client en llengua anglesa. |