Sol·licitud de preinscripció

  • 1Seleccioni les unitats formatives
  • 2Dades generales
  • Confirmació

Promoció i negocia a través de les xarxes socials

Destinataris: Treballadors en actiu

Objectius:

- Identificar les principals eines de gestió de xarxes socials en les empreses. Objectius específics:

- Identificar les principals xarxes socials en les empreses.

- Identificar els diferents tipus de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d'internet.

- Reconèixer la importància de crear una marca personal que possibiliti i fomenti les relacions socials entre empreses.

- Identificar els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials.

- Compendre les transformacions generades per les noves tecnologies en l'àmbit empresarial.

- Conèixer les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting on-line i adaptar-les al nostre model de negoci.

Continguts:                                                                                                                                                                 

1. Branding: Imatge de marca VS imatge personal

1.1 La identitat visual corporativa:

1.2 definició, característiques i tipologies

1.3 Elements bàsics de la marca

 2. El màrqueting digital

2.1 El Pla de Màrqueting Digital

2.2 Definició d’objectius. SMART Goals

2.3 Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity

2.4 Tècniques de Màrqueting Digital

2.4.1. SEO i SEM

2.4.2. Mail Màrqueting

2.4.3. Analítica Web

2.4.4. Xarxes Socials

3. Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials

3.1 Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:

3.1.1. La visualització de l’empresa

3.1.2. La generació d’oportunitats de negoci

3.1.3. El foment de la participació de l’empresari

3.1.4. L'augment de la competitivitat empresarial

3.2 Determinació de l'estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials:

3.2.1. Servei de missatgeria instantània

3.2.2. Telefonia per Internet

3.2.3. Xarxes socials: digitals i professionals.

3.2.4. Weblogs, blogs o bitàcoles.

3.2.5. Xarxes socials per a empreses.

3.2.6. Comunitats de marca

Em vull preinscriure a tot l'itinerari
Em vull preinscriure només a algunes unitats formatives
Denominació Dates Hores Horari Preinscripció

DADES DE L' ALUMNE


Nom * Cognoms*
NIF/NIE/Altres: Identificació
Sexe * Data de naixement: *
Discapacitat:    

INFORMACIÓ DE DIRECCIÓ


Adreça*
Població* CP*
Província* Comarca

DADES DE CONTACTE


Telèfon fix Mòbil*
E-mail*

ESTUDIS REALITZATS


Nivell d'estudis finalitzats: * Altra titulació Especificar:

SITUACIÓ LABORAL


Col·lectiu: * Col·lectiu Ocupat:
Lloc de treball
Àrea funcionals del lloc de treball: (només ocupats/ades)

Categoria
Categoria Professional: (només ocupats/ades)
Categoria:
Persones a l’atur:
Raó social/Nom empresa:
NIF/NIE/Altres
Adreça
Població
CP
Canviar dades de facturació
Conectar con el TPV