Destinataris: Treballadors en actiu
Objectius:
- Identificar les principals eines de gestió de xarxes socials en les empreses. Objectius específics:
- Identificar les principals xarxes socials en les empreses.
- Identificar els diferents tipus de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d'internet.
- Reconèixer la importància de crear una marca personal que possibiliti i fomenti les relacions socials entre empreses.
- Identificar els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials.
- Compendre les transformacions generades per les noves tecnologies en l'àmbit empresarial.
- Conèixer les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting on-line i adaptar-les al nostre model de negoci.
Continguts:
1. Branding: Imatge de marca VS imatge personal
1.1 La identitat visual corporativa:
1.2 definició, característiques i tipologies
1.3 Elements bàsics de la marca
2. El màrqueting digital
2.1 El Pla de Màrqueting Digital
2.2 Definició d’objectius. SMART Goals
2.3 Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity
2.4 Tècniques de Màrqueting Digital
2.4.1. SEO i SEM
2.4.2. Mail Màrqueting
2.4.3. Analítica Web
2.4.4. Xarxes Socials
3. Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials
3.1 Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:
3.1.1. La visualització de l’empresa
3.1.2. La generació d’oportunitats de negoci
3.1.3. El foment de la participació de l’empresari
3.1.4. L'augment de la competitivitat empresarial
3.2 Determinació de l'estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials:
3.2.1. Servei de missatgeria instantània
3.2.2. Telefonia per Internet
3.2.3. Xarxes socials: digitals i professionals.
3.2.4. Weblogs, blogs o bitàcoles.
3.2.5. Xarxes socials per a empreses.
3.2.6. Comunitats de marca |